Kocieuszy | wegański styl życia: Pierwsza notka,

Pierwsza notka,

16:27

Zawsze brakowało mi w internetach blogów/stron wegelifestyle'owych. Blogi wegańskie to w większości blogi kulinarne, rzadziej te traktujące o prawach zwierząt. Żeby znaleźć informacje o wegańskich kosmetykach i ubraniach trzeba się już dłużej naszukać. Jestem właśnie na etapie weganizowania swojej kosmetyczki i myślę, że warto by było podzielić się z internetem rezultatami moich poszukiwań. Sama weganką (jeszcze!) nie jestem, chociaż zbliżam się już coraz bardziej ku takiemu stylowi życia. Mam nadzieję, że blog pomoże mi (a może i jeszcze komuś poza mną) uporać się z różnego rodzaju dylematami, które spotykają na swojej drodze początkujący weganie i zmotywuje mnie do dalszego poszukiwania i poznawania wegańskiego świata. (;

PS. Oprócz tematów związanych ściśle z weganizmem chciałabym tez tu pisać o prawach zwierząt, etologii i kotach, które kocham nad życie, ale jak to wszystko uda mi się zorganizować zobaczymy niebawem.


You Might Also Like

0 komentarze

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.