Kocieuszy | wegański styl życia: STOP THE WATER WHILE USING ME! - odpowiedź w sprawie testów i składników

STOP THE WATER WHILE USING ME! - odpowiedź w sprawie testów i składników

18:52

Odpowiedź od firmy STOP THE WATER WHILE USING ME!

Dear Martta,

thank you for your E-Mail and you interest in our products! :)

I am happy to answer your questions! None of our products have ever been tested on animals (it is now restricted in the european union, but back when it was still allowed was always against any kind of animal testing prior to the restriction! That is why we have decided against the very lucrative market of China, because when selling your products in China all products need to go through animal testing. We are convinced that, if all cosmetic brands stand tall and decide to not supply the chinese market for the time animal testing is still allowed, we would have a major influence on the chinese government - we´ll keep our fingers crossed. 
All of our products are vegan BUT unfortunately our „lemon Honey Soap“ (of course because of the honey…). That is why we are currently developing a vegan version of ht soap (cucumber lime) which will hopefully be launched in summer of this year,

Please let me know if you need anything else!

Wishing you a great easter holiday,

best wishes!


Bardzo odpowiada mi ich podejście do Chin. I opakowania, no i ekologiczne przesłanie przede wszystkim. Nie podobają mi się ceny i słaba dostępność w Polsce. Do tej pory produkty tej marki widziałam w jednym sklepie internetowym, i to tylko kilka z całego asortymentu. Można je też zamówić na stronie producenta.

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Wiesz może, czy Bielenda i Dermika są wegańskie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dermika należy do testującego na zwierzętach koncernu Cederroth, a Bielenda jest u mnie na niepewnej liście, bo bardzo możliwe, że weszła (albo jest w trakcie wchodzenia) na rynek chiński, gdzie testy na zwierzętach są wymagane prawem (http://kocieuszy.blogspot.com/p/blog-page_23.html).

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedź :) a wiesz, jak wygląda sprawa chodzi o składniki? Czy jeśli w ich składach jest np. gliceryna, to jest ona "syntetyczna"?

      Usuń
    3. W Bielendzie tak, z odzwierzęcych używa lanoliny, mleka, kolagenu, kawioru i miodu. Co do Dermiki, nie mam pojęcia. Dzisiaj gliceryna w kosmetykach w zdecydowanej większości ma pochodzenie roślinne.

      Usuń
  2. Hej :) super by było gdybyś zrobiła jeszcze przeglądy kosmetyków np. żeli do twarzy, kremów itd. (coś takiego jak po prawej na Twojej stronie). Myślę, że wielu osobom bardzo ułatwiłoby życie. Ja od niedawna zainteresowałam się wegańskimi kosmetykami i myślę, że takie zestawienie bardzo by mi pomogło.
    Masz super bloga, odwalasz tutaj kawał dobrej roboty ;) Dzięki!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to w planach, tylko na razie skupiłam się na tych najbardziej poszukiwanych produktach (m.in. podkłady, tusze do rzęs). Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Czy kosmetyki Clinique są przyjazne środowisku? Nie mogę się doszukać....z góry dziękuję za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.