Kocieuszy | wegański styl życia: Smoothie truskawkowo-arbuzowe / RawTill4

Smoothie truskawkowo-arbuzowe / RawTill4

21:33

Moja dzisiejsza improwizacja śniadaniowa. Nie mogłam sobie odmówić już prawie ostatnich świeżych truskawek z ogródka rodziców. Do tego arbuz i klasycznie, jak to na RawTill4, mnóstwo węglowodanów z  bananów i daktyli.


  • 5 bananów
  • pół szklanki namoczonych daktyli
  • 1-2 plastry arbuza
  • szklanka truskawek
  • łyżeczka zmielonego maku
  • woda
Wszystko wrzucamy do blendera kielichowego i miksujemy. Smoothie jest dość orzeźwiające, ale dla wzmocnienia efektu możemy dodać kilka kostek lodu i świeżą miętę.
Smacznego!

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Musiał być przepyszny! Swoją drogą niesamowite to z bananami. Ja po dwóch jestem pełna a tu aż 5! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, zwiększałam liczbę bananów stopniowo, zaczynałam właśnie od dwóch. Na początku trochę trudno było mi zmienić swoje nastawienie, bo przecież od zawsze nam się wmawia, że banany tuczą. A teraz się okazuje że nie, a w dodatku dają nam mnóstwo energii i bardzo szybko spalamy te węglowodany ;D

      Usuń
    2. To ja się bardzo cieszę w takim razie bo banany są moim ulubionym owocem! ;-)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.