Kocieuszy | wegański styl życia: Nowości i odkrycia

Nowości i odkrycia

17:03



1. Mydło do rąk Ziaja
Pachnie jak chai latte - uwielbiam!


2. Krem Balea
To moje pierwsze zamówienie z Drogerii Niemieckiej. Trochę zdziwiłam się, że na opakowaniu nie było znaczka Vegan Society (był zaznaczony na stronie produktu), ale okazało się, że produkty Balea nie są certyfikowane. Skład jest za to całkowicie wegański, na stronie DM mamy też zapewnienie producenta, że kosmetyk jest odpowiedni dla wegan. Szukałam zwykłego kremu, który nie zrobi krzywdy mojej twarzy i nie zawiodłam się. Podoba mi się też jego kokosowy zapach.


Dezodorant Balea
Ideał! W składzie ma co prawda aluminium, ale czasami nie można go uniknąć... Alterra (bez aluminium) latem przestała się sprawdzać, więc musiałam poszukać czegoś innego. I trafiłam najlepiej jak mogłam. Dezodorant Balea nie eliminuje u mnie całkowicie pocenia, ale z przykrym zapachem radzi sobie znakomicie. Przetrwał noc na lotnisku, całodzienne chodzenie po mieście i mnóstwo stresów, więc czuję, że zostanie ze mną na zawsze ;)


Owsianki Elovena
Wegańskie owsianki do przygotowania w minutę. Produkt fiński, więc wiadomo, że dobry ;) Skład też mają całkiem w porządku, trochę dużo cukru, ale przecież nie musimy ich jeść codziennie. Bardzo podobne do tych muminkowych owsianek, które przywiozłam z Finlandii. Sprawdzą się jako szybkie śniadanie w dni, kiedy nie możemy za bardzo poleniuchować rano albo jako zwykła przekąska. Szukałam ich już od dłuższego czasu i znalazłam dopiero niedawno w Piotrze i Pawle.


 Oatly!
Nie miałam pojęcia, że jest dostępne w Polsce. A tu się okazało, że dystrybuuje je jakiś Euroser, i to nie od wczoraj. Oprócz tradycyjnego "mleka" dostępne są też smakowe (chyba czekolada i wanilia) i śmietanka. Teraz czekamy na lody!


Herbatki z Marks&Spencer
Skorzystałam z promocji 2 za 12 zł. Szczególnie smakuje mi waniliowa.


Sałatki z Biedronki
Bardzo rzadko można znaleźć w polskich sklepach wegańskie gotowe sałatki, najczęściej spotyka się w nich mleko w proszku i jajka. A te mają wegańskie składy i są całkiem smaczne, zwłaszcza ta z kaszą - bardzo sycąca. Chociaż fasolowa też mi smakowała. W każdym razie polecam. I oby tak dalej ;)



You Might Also Like

9 komentarze

  1. A jesteś pewna, że Balea jest nie testowana na zwierzętach? Kiedyś czytałam, że produkty Balea są produkowane przez testującą firmę Nivea niestety.
    Co do deo, to z tej samej drogerii DM polecam deo-roll Alverde, są wegańskie, bez aluminium w składzie i nie testowane na zwierzakach, a dezodorant o zapachu mango-papaja cudnie pachnie, no i sprawdza się latem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się, że Balea należy do DM, a DM jest zawsze na zielonych listach, ale jeszcze poszukam jakichś informacji na ten temat :> Jeśli dezodorant Alverde jest bez aluminium i naprawdę działa, to na pewno się na niego skuszę :)

      Usuń
    2. Ja mam deo z Alverde w kulce i kompletnie się nie sprawdził :( Klei się i nie działa, ale zapach ma cudowny (Minze Bergamote). bardzo jest podobny do tego deo z Alterry, który u mnie też się nie sprawdził niestety :( Długo używałam ałunu, ale skóra już chyba też się przyzwyczaiła.

      Usuń
  2. Ojacie, ta cynamonowa Ziaja musi być cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmietanka Oatly też jest w Piotrze i Pawle i jest to najlepsza wegańska śmietana na świecie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupię ją jak tylko skończę śmietanki z Carrefoura :)

      Usuń
  4. śmietanka oatly jest rewelacyjna! polecam ją bardzo bardzo! :)
    zjadliwy jest też sos waniliowy. za to mleko jakoś zupełnie nie podeszło mi smakowo.

    katwanda

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.